نگرش برتر سپاهان

آموزش تست روانشناسی 16 عاملی کتل

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
300,000 تومان

آموزش تست 16 عاملی کتل

 به عنوان یک دانشجوی روانشناسی و یا  روانشناس حرفه ای به یک سفر هیجان‌انگیز و جذاب در دنیای تست روانشناسی خوش آمدید؟ با دوره آموزشی تست روانشناسی کتل، به یک ماجرای آموزشی فراتر از تصورات خود خوش آمدید! این دوره فوق‌العاده از طریق ترکیبی از محتوای آموزشی قدرتمند، تمرینات عملی فراوان و پشتیبانی فوق‌العاده، به شما این امکان را می‌دهد که به یک متخصص معتبر در زمینه تست روانشناسی تبدیل شوید.

 

آیا می‌دانستید که تست روانشناسی کتل چقدر قدرتمند و جذاب است؟ با این دوره آموزشی، شما به یاد خواهید گرفت چگونه از این ابزار بسیار موثر برای تحلیل و توجیه ویژگی‌های روانی افراد استفاده کنید. از تحلیل شخصیت تا ارزیابی توانایی‌ها و مهارت‌ها، همه چیز با این دوره در دسترس شماست. با شرکت در این دوره، به دنیای جذاب و پرماجرا تست روانشناسی کتل خوش آمدید!

دانشجوی عزیز همکار گرامی

هیجاناتتان را به چالش بکشید و به عنوان یکی از برترین دانشجویان و روانشناسان در زمینه تست روانشناسی معتبر شوید. این دوره آموزشی شما را به یک اکتشاف جدید و مبهر در عالم روانشناسی خواهد برد. بیایید هم‌اکنون شروع کنیم و با هم به سوی دیدن دنیایی جدید و شگفت‌انگیز از تست روانشناسی کتل برویم!

 

زمان کم است و فرصت‌ها محدود! بنابراین، بیایید هم‌اکنون به جمع دانشجویان این دوره پیوسته و به یک ماجرای آموزشی فراتر از انتظارات خود بپیوندید. فرصت را از دست ندهید، زیرا همین امروز می‌تواند آغاز یک سفر بزرگ و هیجان‌انگیز به سوی دانش و تخصص در زمینه تست های روانشناسی باشد!

 
 
 
 
ریموند کتل
مدرس دوره
دکتر بهمن امینی

متخصص مشاوره شغلی تحصیلی 

روانسنج و طراح نرم افزار های تخصصی روانشناسی

مدیر مرکز و موسسه روانشناسی نگرش برتر

مدرس دوره های تخصصی مشاوره و روانشناسی

آموزش تست های تخصصی روانشناسی به روانشناسان و مشاوران 

ارزیاب رسمی شایستگی های مدیران و کارکنان از سازمان مدیریت دولتی

مشاور و روانشناس در شرکت ها و سازمان های صنعتی و خدماتی


دکتربهمن امینی
سبد خرید
اسکرول به بالا